Μέσα από τις δραστηριότητες  στοχεύουμε στην αβίαστη προσέγγιση της γνώσης μέσα από το παιχνίδι, την δράση στο πεδίο και  την προσωπική εξερεύνηση των παιδιών μας.
Οι  παρακάτω δραστηριότητες  πραγματοποιούνται από όλα τα τμήματα προσαρμοσμένα σε κάθε ηλικία.

•    Ελεύθερο παιχνίδι  ατομικό ή ομαδικό, σε ελκυστικά οργανωμένες γωνιές, όπως αυτή του κουκλόσπιτου, της μεταμφίεσης , του οικοδομικού υλικού, του κουκλοθεάτρου , των επιτραπέζιων παιχνιδιών, της ζωγραφικής , της πλαστελίνης επιτρέπει στα παιδιά να χρησιμοποιούν δημιουργικά μέσα, υλικά , να επικοινωνούν, να πειραματίζονται ,να κοινωνικοποιούνται, να συνεργάζονται, να αναπτύσσονται, να ευχαριστιούνται , να διασκεδάζουν.
•    Καλλιέργεια προφορικού και γραπτού λόγου μέσα από παραμύθια ,μυθολογία, ποίηση,  νανουρίσματα, τραγούδια και δραστηριότητες αναδυόμενης γραφής και ανάγνωσης.
•    Ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης μέσα από παιχνίδια αρίθμησης,  σειριοθέτησης, διατάξεων,  ομαδοποιήσεων, συνόλων και σχημάτων.
•    Κατανόηση του φυσικού και ανθρωπογενές περιβάλλοντος, μέσα από τη γεωγραφία και την ιστορία.
•    Καλλιέργεια της εικαστικής  δημιουργικότητας μέσα από την ζωγραφική ,τη γλυπτική, τα κολάζ ,το κουκλοθέατρο, το θέατρο σκιών την κατασκευή κούκλας. Να έρθουν σε επαφή και να αναγνωρίζουν  σπουδαία είδη και έργα τέχνης Ελλήνων και ξένων δημιουργών. 
•    Μουσικοκινητική αγωγή μια ολοκληρωμένη αγωγή που απευθύνεται στο παιδί επιστρατεύοντας το σώμα του (με την κίνηση και την ενεργοποίηση των αισθήσεων)το πνεύμα του (μεταδίδοντας το γνώσεις που αφορούν το λόγο τη μουσική το χώρο και τον χρόνο) και την ψυχή του (φέρνοντας το σε επαφή με αισθητικής μορφές ψυχαγωγίας)και όλα αυτά μέσω παιχνιδιών μίμησης, παντομίμας, θεατρικού παιχνιδιού και μουσικής.    
•    Εξοικείωση με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή για την τάξη του νηπιαγωγείου.
•    Πρώτα ερεθίσματα της  Αγγλικής γλώσσας μέσα από παιχνίδια τραγούδια και ασκήσεις στον ηλεκτρονικό υπολογιστή και τον διαδραστικό  πίνακα. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι τα παιδιά είναι καλοί δέκτες όταν έρχονται σε επαφή με μια ξένη γλώσσα από μικρή ηλικία και η μετέπειτα εκμάθηση γίνεται με γρηγορότερους και πιο εύκολους ρυθμούς.
•    Διαδραστικός πίνακας  ένα εκπαιδευτικό  εργαλείο, που χρησιμοποιείται στα περισσότερα ευρωπαικά νηπιαγωγεία  θα είναι στη διάθεση των παιδιών μας. Δεξί χέρι του εκπαιδευτικού, μαγνητίζει την προσοχή του παιδιού και καθώς μπορεί να χρησιμοποιείται σε όλα τα διδακτικά πεδία καθιστά το μάθημα ιδιαίτερα ευχάριστο και δημιουργικό . Τα παιδιά με τη βοήθεια της αφής δημιουργούν σχήματα ζωγραφίζουν γράφουν  αριθμούς, συγκρίνουν μεγέθη, ελέγχουν διορθώνουν ,καταλήγουν στα δικά τους συμπεράσματα.
•    Εκπαιδευτικές επισκέψεις  στο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον , όπως σε μουσεία, ποτάμια ,λίμνες, καταστήματα, αγροκτήματα ως αφορμηση για την ενασχόληση μας με διάφορα θέματα και  δράση στο πεδίο.
•    Εκπόνηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων,  περιβαλλοντικής αγωγής,  αγωγής υγείας, και πολιτιστικών θεμάτων.
•    Επετειακές εορταστικές εκδηλώσεις  καθώς η κοινωνική ανάπτυξη είναι απαραίτητη για την ολοκλήρωση  της προσωπικότητας των παιδιών και την ομαλή ένταξη τους στο κοινωνικό σύνολο .
•    Παιχνίδια στον κήπο για να τρέξουν ,να παίξουν, να λερωθούν και να εκτονωθούν.